پینه دستان

پینه دستان


پیشنهاد افزایش مرخصی مشاغل سخت و زیان‌آور رد شد

سرويس كارگري. دبیر کانون عالی شوراهای کار سراسر کشور گفت: پیشنهاد استفاده بیش از 10 روز مرخصی کارگران مشاغل سخت و زیان‌آور که برای اصلاح این قانون به هیئت دولت ارائه شده بود مورد موافقت قرار نگرفت.

ناصر برهانی در گفت‌وگو با مهر اظهار داشت: کارگران همچون گذشته باید از 10 روز مرخصی خود در سال استفاده کنند. وی تاکید کرد: در دیدار با مدیرعامل صندوق تامین اجتماعی دغدغه نمایندگان و کارگران عضو کانون عالی شورای کار سراسر کشور و همچنین مسائل کلان طرح و مورد بحث و بررسی قرار گرفت. برهانی تاکید کرد: در این نشست نمایندگان کانون عالی شورای کار سراسر کشور دغدغه‌هایشان را به نسبت به حفظ و صیانت از صندوق تامین اجتماعی و بهتر شدن وضعیت درمان، حذف فرانشیز از هزینه درمان به ویژه درمان‌هایی که هزینه‌های بالایی دارند، اجرای قوانین و مقررات مربوط به سازمان‌های دولتی و غیردولتی و همچنین اجرای قانون ماده 10 نوسازی صنایع مطرح کردند. دبیر کانون عالی شوراهای کار سراسر کشور در ادامه اظهار داشت: مدیرعامل تامین اجتماعی درباره حل این معضلات قول مساعد داد و قبول کرد که در این زمینه با شرکای اجتماعی تامین اجتماعی مشاوره و از نظرات این افراد استفاده کند.
وی تاکید کرد: در مجموع دیدگاه مدیرعامل تامین اجتماعی با نمایندگان کانون عالی شورای کار درباره مسائل صندوق تامین اجتماعی نزدیک بود و هر آنچه در مورد مسائل تامین اجتماعی دغدغه ماست دغدغه او نیز هست. برهانی فزود: مدیرعامل تامین اجتماعی برای دیدار فصلی نمایندگان شورای عالی کار سراسر کشور قول مساعد داد و بر اساس این تعهد مقرر شد هر فصل یک جلسه با مدیرعامل تامین اجتماعی برگزار شود.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: احسان سهرابی ׀ تاریخ: چهار شنبه 16 / 10 / 1389برچسب:, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

CopyRight| 2009 , www.pinehdast.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com